星期六, 十一月 08, 2008

插入ConveyThis.com翻译按钮

在博客中插入这个翻译按钮,方便老外来看——估计也不会有老外来的,偶尔吧。

我试了一下,效果还算不错哦。
之前用过fvwm,配置虽然比较麻烦,甚至说是太过于复杂,所以我只装了个fvwm-crystal试验了一下。并没有感觉到比fluxbox强多少。但是,我在这里想强调的是,我见过最好的fvwm桌面配置非常令我惊讶!看截图就知道了。

Before you used fvwm, configure although cumbersome, and that is too complicated, so i just installed a fvwm-Crystal pilot.do not have to fluxbox strong.

However, i would like to stress that i have seen the best fvwm desktop configuration that i was surprised! look at the screen shots known.

没有评论: